Hippie de Luxe ab

Design och smarta produkter i fokus på årets Home + Housewares Show

Pressmeddelande   •   Jan 10, 2017 11:57 CET

Årets Home + Housewares Show i Chicago kommer att fokusera på ny design och smart lösningar för hem och kök. Ett helt nytt område för innovativ design har skapats inför årets mässa och här kommer produkter inom alla kategorier att samlas.

Home + Housewares Show i Chicago är en av världens största och mest inflytelserika mässor för köks- och hushållsprodukter. Mässan har över 60 000 besökare och 2200 utställare. Från Skandinavien kommer ett 20-tal utställare, bland annat Orrefors, Bigso Box of Sweden och Ankarsrum Assistent.

Magasinet inför mässan finns tillgänglig som flip book här:

Mässan pågår 18-21 mars på McCormick Place i Chicago.

Skandinavisk kontaktperson för Home + Housewares Show är Hippie de Luxe ab. Kontakta Linus Kolmevik på info@hippiedeluxe.se eller 070-4146768 för mer information.

Hippie de Luxe AB har samlat några av marknadens bästa och mest intressanta varumärken för bakning och matlagning. Vår målsättning är att vara Skandinaviens bästa distributör av kvalitativa och hållbara produkter för er som vill ta vara på det naturen har att ge. Baka och laga mat från grunden, men gör det med stil.