Skogstrollen AB: iPhonebutiken.se / iPhonehuset.no

"Designa ditt eget iPhone-skal" finns nu hos iPhonebutiken

Pressmeddelande   •   Mar 15, 2011 14:19 CET

iPhonebutiken lanserar nu sin nya produkt "Designa ditt eget iPhone-skal" som låter köparen personifiera sitt eget skal precis som han eller hon vill ha det. Köparen kan själv välja motiv, oavsett om det är en bild eller konstverk. Skalens grundfärg är vit vilket gör det möjligt att applicera vilket motiv som helst.

Våra skal är de perfekta skalen för dig som har tröttnat på de vanliga skalen som säljs i butiker, och istället vill ha ett personligt skal. De egen-designade skalen är även perfekta presenter till vänner, familj eller varför inte som "give-away" med företagets logotyp eller slogan på.

Våra skal passar iPhone 4, iPhone 3G/3G S och iPad. Vill du veta mer eller beställa skal besök iPhonebutiken.se

iPhonebutiken.se drivs och ägs av aktiebolaget Skogstrollen AB som i olika former bedrivit internetverksamheter sedan 1999.

iPhonebutiken drivs från vårt lager/kontor i centrala Kalmar. Vår ambition är att bli det självklara valet för människor som är ute efter tillbehör till sin kära iPhone och iPad. Detta genom att erbjuda störst sortiment, flexibel och tillmötesgående kundservice, högkvalitativa produkter och bra priser.