swivelukSWE

Designmöbler och smakfullt inredd i SwivelUK

Pressmeddelande   •   Sep 15, 2014 19:08 CEST

Vilka väljer SwivelUK?
Det finns otroligt stora företag som väljer SwivelUK och då kanske man funderar vilka det är som drar sig till dem? Dom två företagen jag lägger ögonen först på är faktist Britain`s Got Talent och The X Factor, och varför gör jag det? Jo för man har sätt dom tv programen sen år tillbaka och man vet att dom har en otrolig tittar siffra, om jag skulle gissa så tror jag faktist att SwivelUK använder sig utav sina egna produkter i tv programen och det kan vara stolarna dom kända domarna sitter i eller när dom kör en intervju med dom som sjunger. Sen när det kommer till den sporten jag älskar så är det ju Formel 1 och det är något som är väldigt smart av dem att satsa på då F1 är en av världens största sporter just nu och man syns verkligen där så det är själva poängen och det vinner dem på i längden. SwivelUK kör bara på stora och seriösa företag.

Den bästa kvalitet

I SwivelUK hittar du bästa möjliga kvaliten till dina hem. Som ett resultat, kan vi erbjuda en reproduktion kvalite på våra möbler, som är bland de bästa i världen. Vi har fingret på pulsen av gånger, både nationellt och internationellt och vårt sortiment är ett uttryck för vår självpåtagna höga kvalitetskrav.

våra produkter
Produktionsprocessen och valet av material är återspeglat i kvalite hos den färdiga produkten på nytt. Därför beställs vårat virke från USA, våra tyger från Danmark och läder från Italien. Besök. Vårt showroom i norra London, om du har endast sett våra möbler online så måste du se dem med dina egna ögon i verkligheten plus att du också kommer att bli övertygad. Eftersom vi är säkra på vad vi arbetar med.Våra möbler kännetecknas av åter spegling i ditt hantverk, elegant design med överlägsen funktionalitet och tidlös skönhet, allt som ett uttryck för vårt 10-års erfarenhet. Om du vill ha råd och hjälp med produktval, skulle vi vara mer än glada att hjälpa dig här som en del av en avslappnad konversation, tillgängliga.