CrewCom AB

Destination Inlandsbanan inleder samarbete med CrewCom AB

Pressmeddelande   •   Dec 08, 2015 15:05 CET

Destination Inlandsbanan har efter ett gediget analysarbete satt kursriktningen för framtiden, och i den målbilden ingår såväl bättre och effektivare service som ökad tillväxt. Genom att CrewCom AB framgent kommer hantera kundtjänst och försäljning frigörs tid och resurser på Destination Inlandsbanan som istället kan läggas på att möta upp satta målsättningar.

- Vi är glada och stolta över att få inleda det här samarbetet med Destination Inlandsbanan, säger Ufuk Ergovan, VD på CrewCom AB, som står bakom Nattåget.se samt Tågbokningen.se.

CrewCom AB har mer än ett decenniums erfarenhet av kundtjänst och försäljning, till stor del från rese- och turismbranschen. Tåg har varit en nyckelkompetens sedan starten och är en växande del av verksamheten för CrewCom AB, som lanserade sin egna resebyrå Tågbokningen.se under våren 2015.

- Det handlar om rätt person på rätt plats. Vi hjälper till med det vi är bäst på så att de kan fokusera på det som de är bäst på, avslutar Ufuk Ergovan.

För mer information vänligen kontakta

Ufuk Ergovan, VD CrewCom AB, Telefon 070-303 88 80, e-post: ufuk.ergovan@crewcom.se.

CrewCom AB är ett kontakt- och distributionscenter som arbetar med, och erbjuder, inkommande och utgående tjänster via telefon och e-post, sociala media, kupong och kampanj samt standardiserade och specialanpassade boknings- och distributionsprogram.Varumärket står för personalkommunikation, och med det vill vi betona hur viktigt det personliga bemötandet är.

Det har aldrig varit mer aktuellt med tågresor än just nu, tack vare ett ökat fokus på flygtrafikens negativa miljöpåverkan och öppnare gränser mellan länderna i EU och Schengen. Det största problemet idag är för många att boka själva resan - vilket är särskilt vårt när man ska ta tåget utanför Sverige. Därför lanserade CrewCom under våren 2015 resebyrån Tågbokningen.se, som hjälper dig boka tåget, både i Sverige och i hela Europa.