Svenska Smyckegruppen AB - Sobling

Det är vi som förser Sverige med smycken!

Pressmeddelande   •   Mar 27, 2015 09:57 CET

För oss på SoBling är allt möjligt! Vi som driver SoBling heter Martin Karlsson och Jessica Karlsson. Vi är unga, modemedvetna och småbarnsföräldrar som genuint älskar det vi gör - att smida, utforma, serva och förse hela Sverige med smycken som Blingar i varje enskilt ögonblick. Det är vår grej! Vi förverkligar dina smyckes drömmar och gör dem till realitet! Vi har mångårig erfarenhet i branschen, och den rätta känslan, kunskapen och tänket för att förse dig med helt rätt smycken. För oss finns det inga utmaningar!

Det är bl.a. i vår verkstad vi förvandlar idéer och önskningar till – smyckets drömmar och verklighet säger Martin, ägare och guldsmed på SoBling. För oss är ingenting omöjligt. Jag är tredje generationen nu, säger Jessica Karlsson som tillsammans med sin man Martin Karlsson tog över driften av sina föräldrar populär smyckes butik, Anghems guld i staden Falkenberg. De bägge driver nu även SoBling.se - Sveriges kanske största smyckesbutik på nätet!

- Vi vågar påstå att vi med totalt 50 år i branschen har den rätta erfarenheten, kunskapen och känslan för att kunna förse dig med helt rätt smycken! Och vi är definitivt med i matchen när det gäller trender, design och materialval!

Som om inte det vore nog så har vi passion för det vi arbetar med. Vi brinner för att leverera top notch. Alltid och i tid menar Martin och kastar en blick mot Jessica som nickar medhållande. Dessutom så kostnadseffektivt som bara är möjligt. För oss är en utmaning ingen ansträngning utan ett självklart agerande. Och vi gör det med ett leende på läpparna, varje dag året runt!

Vår kreativitet och glädje för det vi gör vilar aldrig fortsätter Jessica och om du behöver så guidar jag dig gärna med tips hela vägen, från start till mål. Du är i de allra bästa och tryggaste händer! Det är vi som levererar det ultimata när det gäller smycken och tar det en nivå högre. Vi gör intryck och avtryck. Grymt? Eller hur!

Sobling.se är den nya tidens smyckesbutik som kombinerar den anrika och professionella servicen hos en guldsmed med tillgängligheten och flexibiliteten hos en webbutik.

Sobling erbjuder - som en av få nätbutiker – ett brett sortiment av smycken från välkända leverantörer såsom Georg Jensen, Ole Lyngaard, Thomas Sabo, Efva Attling m.fl blandat med unika produkter från utvalda leverantörer. Sortimentet sträcker sig ifrån enkla förlovningsringar i bästa pris till exklusive märkesprodukter i flera kategorier.

Genom att kontinuerligt arbeta med rabattkoder och olika erbjudanden blir Sobling.se än stark konkurrent till  traditionella smyckesbutiker.