Alma Talent

Det svenska innovationsklimatet - ny undersökning presenteras i Almedalen

Pressmeddelande   •   Jun 18, 2014 09:29 CEST

B2B-opinion presenterar tisdag den 1 juli en ny undersökning i Almedalen kring hur svenska chefer och beslutsfattare ser på det svenska innovationsklimatet.

Seminariet är en av flera aktiviteter som mediehuset Talentum Sverige, tillsammans med partners, arrangerar i Talentumdalen under Almedalsveckan.

Om undersökningen:
Vi presentar en färsk undersökning från Sveriges ledande B2B-panel - B2B-opinion – om hur chefer och andra beslutsfattare ser på det svenska innovationsklimatet.

Arrangörer: Panelen B2B-opinion, ett joint venture mellan MarketDirection och Talentum Sverige.

Plats: Talentums lokal på Strandgatan 13

Datum och tid: 1 juli, 11:00-12:00

Plats: Talentums lokal på Strandgatan 13, Visby

Hashtag: #Talentumdalen

Foto:  Gratisography, CC

Talentum Sverige är ett dotterbolag till den finska mediekoncernen Talentum Oyj. Tillsammans bildar vi ett av nordens största mediehus inom business to business och vi hjälper dig in till ledningsgruppen. I Sverige ger vi ut tidningarna Affärsvärlden, Ny Teknik, Dagens Media, Lag & AvtalArbetarskyddKonsultguiden, och Teknikhistoria, med tillhörande webbtidningar, mobilsajter samt ett flertal online-nyhetsbrev. Dessutom driver mediehuset karriärsajten Ingenjörskarriär tillsammans med Sveriges Ingenjörer och eventbolaget Talentum Events.