NECGROUP - E-Commerce Group AB

Detoxdiet.nu - Den kompletta detoxguiden

Pressmeddelande   •   Jan 07, 2010 12:57 CET

Detoxdiet - Den kompletta detoxguiden

Detoxdiet.nu är en sida som strävar efter att vara den kompletta detoxguiden. Här ska du hitta all information du kan tänkas behöva inför din detox, som detox recept, 7-dagars program, detoxmat och detoxmetoder. Du kan även köpa produkter som Holistic Ultradetox, Holistic Ultrabalans, MethodDraine detox och Biodrain i webshopen. Detox betyder avgiftning och innebär att man rensar kroppen från toxiner. Resultatet av en detox är ofta mer energi, ett starkare immunförsvar, bättre sömn och ibland även viktminskning. Detoxdiet.nu ger tips och rekommendationer om kost under din detoxkur men självklart är det helt upp till individen själv var man vill lägga nivån och hur strikt man vill/har möjlighet att vara med kosten. Detox är en utreninsgnskur som görs utan fasta.

MethodDraine Detox tabletter eller flytande form

ORTIS MethodDraine Detox-serie består av produkter för naturlig kroppsrening och finns både som tabletter och i dryckesform som man blandar ut med vatten. Sammansättningarna är framtagna av Ortis farmakologiska expterter enligt de senast tillgängliga forskningsrönen. MethodDraine är den nya naturliga metoden för rening av hela kroppen. Den speciella kombinationen av örter i MethodDraine Detox driver ut gifterna som samlats i kroppen. Kroppen får mer energi och större motståndskraft.

BioDrain Detox

Biodrain är en Skandinavisk reningskur som stramar upp och ger vitalitet. BioDrain kombinerar traditionellt använda örter med de senaste vetenskapliga rönen som stödjer kroppens egna processer för utrensning och rening. BioDrain består av cikoria, växtfiber, psylium husk, citrus fruktfiber, rödklöver, maskros, kronärtskocka, gullris, timjan, marietistel och klorofyll. BioDrain finns i tablettform och fungerar i harmoni med kroppens egna reningsorgan. Det hjälper till att strama upp, rena kroppen och reglera vätskeansamlingar. Det kan även starta viktminskning.

Holistic UltraDetox

Holistic Ultradetox är ett kosttillskott i form av en ört- och fiberdrink för detox och utrensning. Det stärker kroppens avgiftningsorgan och hjälper dig att rena din kropp. Holistic UltraDetox innehåller en naturlig blandning av 35 effektiva örter som verkar i synergi med varandra som innehåller mycket fibrer och som renar tarmarna. Det är den ultimata ört-och fiberdrinken för att rena, reparera, stärka och vitalisera din kropp. Holistic UltraDetox är ett pulver som blandas med vatten eller juice och intas dagligen.

Holistic UltraBalans

Holistic Ultrabalans rekommenderas att tas tillsammans med Holistic Ultradetox som rensar ut det som UltraBalans rensar upp. UltraBalans är ett kosttillskott med 10 olika örter som verkar i synergi med varandra.  Holistic UltraBalans hette tidigare UltraParasit och det har en renande effekt på tarmen, balanserar tarmfloran samt motverkar svullen mage. Ultrabalans kommer i kapselform och bör tas tillsammans med Holistic Ultradetox för bästa effekt. Detoxdiet säljer dessa tillsammans i ett Holistic detoxpaket.

Necab E-Commerce Group AB

Södra Neptunigatan 16