DHARMAZONE

DHARMAZONE™ i samarbete med by BARDA bjuder in till pressfrukost på salong by BARDA

Pressmeddelande   •   Jan 18, 2010 08:43 CET

Välkommen till lanseringspremiären av årets heta ekologiska och svensktillverkade hudvårdserie - SABISANDS by DHARMAZONE™ - med magisk inspiration från Afrika

Den nya produktserien hämtar sin inspiration från Afrikas skatter. Produkterna tillverkas av bara de finaste ekologiska råvaror så som exempelvis arganolja från Marocko, rött te från Sydafrika, sheanöt, hibiskus, aloe vera och röd lera.

DHARMAZONE™ i samarbete artisten och hudvårdssexperten Kayo presenterar nyheten på ett inspirerande sätt. Ekologiska, magiska behandlingar inspirerade av Afrika presenteras av Michael Simonato*. Kilmaninstitutet* visar hur vi testar att produkterna är bra för vår hälsa vilket ligger till grund för certifieringen FOR HUMAN HEALTH.

Välkommen
25 januari kl 10.00 – 12.00. Salong By Barda, Birger Jarls Gatan 33, Stockholm
Ekologiska, magiska ”provapå” behandlingar á la SabiSands kan bokas på plats.

För mer information kontakta:
Esbjörn Jagebro, DZ Wellness AB • tel: 0430-23 785 • E-mail: esbjorn@dharmazone.sewww.dharmazone.se

DHARMAZONE™ är ett helsvenskt varumärke som erbjuder ekologisk hudvård som främst används i behandlingar på SPA och hos väl utbildade hud & hudvårdterapeuter.

Ekologisk hudvård
från DHARMAZONE™ tillverkas i Sverige och är helt fria från parabener, syntetiska parfymer och mineraloljor. Naturligtvis testas varken råvaror eller produkter på djur. Vianvänder ekologiska råvaror som är obesprutade, naturligt gödslade, bra miljöval samt extra testade och certifierade av Kilmaninstitutet – ekologisk hudvård bra för din hälsa och vår gemensamma miljö - FOR HUMAN HEALTH