Eirikuva

Digikuvista helposti persoonallinen kuvakirja

Pressmeddelande   •   Jan 15, 2010 14:16 CET

Eirikuvan uusi ja monipuolinen kuvakirjaohjelma laajentaa Eirikuvan kuvakirjavalikoimaa 16:lla uudella kuvakirjalla.

Eirikuva on tuonut markkinoille ilmaisen omalle tietokoneelle ladattavan kuvakirjaohjelman. Ohjelma on ladattavissa www.eirikuva.fi – sivulla. Monipuolinen kuvakirja ohjelma tarjoaa kuluttajille mahdollisuuden tilata 16:tta uutta erilaista kuvakirjamallia.

Eirikuvan kuvakirjaohjelma tekee kenestä tahansa helposti kuvakirjailijan. Lataa ohjelma ja lisäät helposti kirjan sivuille kuvia, erilaisia sivupohjia, tekstiä, kuvakehyksiä ja taustoja. Kuvakirjaohjelmalla käyttäjä tekee helposti digikuvistaan näyttävän kuvakirjan, jota on mukava tehdä ja valmista kirjaa on ilo näyttää.

Kuvakirjan tekijä voi valita käyttääkö ohjelman nopeata ja helppoa ”Ohjattu kirjan luonti” – toimintoa vai haluaako luoda kirjan sivupohjineen ja taustoineen alusta alkaen ihan itse. Luotu kirja voidaan tallentaa, joten kirjan tekeminen voidaan keskeyttää ja jatkaa sen tekemistä milloin tahansa. Ohjelma lähettää valmiin kuvakirjan netin kautta Eirikuvalle valmistettavaksi, jossa juuri käyttöönotettu uusi tuotantolaitteisto takaa kuvakirjojen todella upean painojäljen, kestävän laadun ja nopeat toimitukset

Eirikuvan uudet kuvakirjat. 5 eri mallia vaaka – ja pystymallisena sekä jokaisessa vielä 2 eri kansivaihtoehtoa. Hinnat alk. 12,95 €/kpl.

-       TrendyBook A6 pysty/vaaka 10 – 20 sivua

-       PopularBook A5 pysty/vaaka 20 – 50 sivua

-       FamilyBook A4 pysty/vaaka 20 – 50 sivua

-       PremiumBook 210x210 mm 20 – 50 sivua

-       PremiumBook 300x300 mm 20 – 50 sivua

Kansivaihtoehtoina on saatavana kuvallinen pehmeä tai kuvallinen laminoitu kova kansi.

Eirikuva

Eirikuva on pörssiyhtiö, joka on listautuneena OMX First North Finland -markkinoilla. Yhtiön suurin osakkeenomistaja tällä hetkellä on Rite Ventures AB. Suomessa yhtiön kuvatuotteita myydään ja markkinoidaan Eirikuva-tuotemerkin alla. Eirikuva on tuttu ja tunnettu valokuvien merkkituote.

Valokuvaus ja valokuvien valmistus on digitalisoitunut voimakkaasti ja aitojen valokuvien teettäminen digitaalikameroiden tiedostoista on vahvassa kasvussa. Digitaalisuus tuo mukanaan myös uusia tuotteita ja palvelukonsepteja, jotka tulevat Eirikuva-tuotemerkin kautta näkymään suomalaisessa kuvakaupassa.

Eirikuva Digital Image Oyj Abp

P. (03) 811 811