Klikki AB

Digital Days Stockholm polkaistaan käyntiin toukokuussa 2012

Pressmeddelande  •  2012-01-04 11:46 CET

7. – 11. toukokuuta 2012 Tukholma isännöi toimintoja, jotka on kerätty Digital Days Stockholm 2012 –tapahtuman alle. Kaikki, jotka haluavat järjestää verkkoliiketoimintaan liittyvän tapahtuman, ovat tervetulleita markkinoimaan toimintaansa maksutta Digital Days Stockholm -tapahtumassa. Wednesday Relations järjestää Digital Days Stockholm -tapahtuman yhdessä Klikkin ja Stockholm IT Regionin kanssa.

”Mielestämme Digital Days Stockholm on tärkeä alusta lisäämään tietämystä Tukholman alueen verkkoliiketoiminnasta, ja samalla se auttaa yritystä saamaan uusia kontakteja ja osallistujia toimintaansa” sanoo Mats Gustafsson, Wednesday Relationsin perustaja ja toimitusjohtaja.

Ajatuksena on kerätä suuri ja monipuolinen tapahtumatarjonta yhdelle ja samalle viikolle, jotta saadaan polttopiste verkkoliiketoiminnalle ja siihen liittyville asioille. Toiveena on houkutella Digital Days Stockholm –tapahtumaan yli 20 toimintoa ja 1 500 osallistujaa.

Digital Days Stockholm –tapahtuman käynnistäjänä oli Lars Johansson, ja tapahtuma toteutettiin ensimmäistä kertaa vuonna 2010. Perusideana oli kerätä monia tapahtumia muutamalle päivälle ja saada aikaan yhteistä vetovoimaa alueelle. Vuonna 2012 Wednesday Relations vastaa järjestelyistä. ”On mahtavan hyvä juttu, että Wednesday Relations on ottanut vastaan viestikapulan ja huolehtii, että Digital Days Stockholm elää edelleen. Siitä pitäisi tulla ensi vuoden suurin tapahtuma kaikille, jotka työskentelevät digitaalisten kanavien parissa”, sanoo Lars Johansson.

Stockholm IT Region on ollut mukana yhteistyökumppanina alusta asti. ”Tukholma on yksi maailman johtavista IT-kaupungeista. Tällä hetkellä alalla tapahtuu paljon, mikä ei ole jäänyt huomamatta mm. Wall Street Journalilta, joka äskettäin nimesi Tukholman yhdeksi Euroopan kuumimmista startup-kaupungeista tekniikan ja Internetin alalla. Jotta alaa vahvistetaan edelleen, on tärkeää, että on olemassa sekä suuria että pieniä tapaamispaikkoja. Digital Days Stockholm on hyvä aloite useiden alueiden koordinoimisesta sateenvarjon alle ja siten niistä saadaan helppopääsyisempiä - eikä vähiten kansainvälisille vieraille” sanoo Mattias Durnik, Stockholm IT Regionin projektipäällikkö.

“Arvostamme sitä, että voimme edistää tietämystä ja tietoa digitaalisesta markkinoinnista pohjoismaisilla kotimarkkinoillamme. Näemme Digital Days Stockholm -tapahtuman loistavana aloitteena ja hyvänä mahdollisuutena edistää alueen kehitystä” sanoo Mattias Falkendal, Klikkin toimitusjohtaja.

Digital Days

Perusideana on, että useat samaan aikaan järjestettävät tapahtumat houkuttelevat osallistujia koko Ruotsista vierailemaan Tukholmassa. Osallistujat voivat jakaa kokemuksiaan verkkoliiketoiminnasta, ja samalla he voivat löytää Tukholman tarjonnan ja ympäristön ja osallistua niihin. Digital Days saa aikaan luovan ympäristön ja tarjoaa toimittajille, konsulteille ja osallistujille mahdollisuuksia verkostoitua sekä luoda uusia liiketoimintamahdollisuuksia. www.digitaldays.se

Wednesday Relations

Wednesday Relations on Digital Daysin pääjärjestäjä. Wednesday Relations on verkosto markkinoinnin, verkkoliiketoiminnan, sosiaalisten medioiden, myynnin ja asiakaspalvelun ammattilaisille. Verkosto koostuu yli 11 000 jäsenestä Tukholmassa, Göteborgissa, Malmössa ja Oslossa. Haluatko tietää meistä lisää tai liittyä jäseneksi veloituksetta? Käy sivustollamme osoitteessa www.wednesdayrelations.org

Stockholm IT Region

Stockholm IT Region on useiden julkisten ja yksityisten toimijoiden yhteistyöprojekti. Projekti työstää Tukholman markkinoimista IT-alueena, ja tukee ja ajaa kehitysprojektia eri aluiella tavoitteenaan edistää alueen ICT-alan kilpailukyvyn vahvistamista. sv.stockholmitregion.com

Klikki

Klikki on nopeasti kasvava pohjoismainen yritys, joka erikoistuu digitaaliseen markkinointiin. Yhtiöllä on toimistot Tukholmassa, Piteåssä, Helsingissä, Kööpenhaminassa ja Oslossa. Klikki erikoistuu teknisiin, tulospohjaisiin ja integroituihin ratkaisuihin, jotka maksimoivat asiakkaiden investointien kokonaistehon digitaalisissa medioissa. www.klikki.com/fi

KliKKi on pohjoismainen internet-markkinointiyritys, joka toteuttaa yrityksille kustannustehokkaita, tuloksellisia ja läpinäkyviä ratkaisuja internetmarkkinointiin. Toimistomme sijaitsevat Tukholmassa, Piteåssa, Helsingissä ja Tallinnassa. Tavoitteenamme on maksimoida asiakkaamme verkkosivuston tuotto lisäämällä laadukkaan liikenteen määrää asiakkaan verkkosivustolle, varmistamalla, että laadukas liikenne saadaan konvertoitua todellisiksi asiakkaiksi, sekä seuraamalla, analysoimalla ja raportoimalla verkkomainonnan tulokset jatkuvasti.

Palvelutarjontamme kattaa verkkomarkkinoinnin kaikki osa-alueet. Hakukonemarkkinointipalvelumme sisältää sekä hakusanamainonnan (SEM) että hakukoneoptimonnin (SEO) palvelut.

Online Display -markkinoinnissa tarjoamme yksittäisten verkkosivustojen lisäksi valmiiksi räätälöityjä pakettiratkaisuja sekä ainutlaatuisen KliKKi Network -mainosverkoston.

Verkkoanalytiikan alueella tarjoamme palveluita Google Analytics-kävijäseurantajärjestelmään ja verkkosivuston optimointiin. Tarjoamme lisäksi verkkoanalytiikan koulutus- ja valmennuspalveluita.

Yrityksellämme on sekä Google AdWords Certified Partner- että Google Analytics Certified Partner (GACP)-sertifikaatit.

KliKKi syntyi suomalaisen verkkomainonnan myyntiyhtiön Klikkicomin ja ruotsalaisen hakukonemarkkinointiin erikoistuneen StockholmBerlinin yhdistyessä loppuvuodesta 2007.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom