Hype Digital AB

Digital Marknadsföring utan huvudvärk!

Pressmeddelande   •   Okt 02, 2019 09:30 CEST

Varför ska digital marknadsföring vara komplicerat och dyrt? Den frågan har vi länge ställt oss här på Hype Digital.
Vi har kommit fram till att digital marknadsföring inte behöver vara dyrt eller komplicerat, därför har vi på Hype Digital tillsammans med våra partners utvecklat tjänsten Hype Ads.

Vi ser ett stort gap i marknaden där SME segmentet har ett väldigt stort behov av att synas digitalt oftast trängs undan pga höga byråarvoden och långa samarbetsavtal.
Just därför startades Hype Digital, vi vill kunna hjälpa SME segmentet i Sverige att synas över alla digitala sök och sociala kanaler samtidigt.
Våra kunder kan redan idag skapa och lansera en digital marknadsförings kampanj för Facebook, Instagram, Bing och Google på en och samma gång inom loppet av 10 minuter, utan några som helst förkunskaper.
Bäst av allt är att våra priser börjar från 1000:- och att våra kunder väljer själv antal dagar deras kampanj ska vara igång.

I vår strävan att kunna bistå SME segmentet med en hållbar lösning inom digital marknadsföring har vi även märkt av att vår plattform Hype Ads fungerar utmärkt inom följande branscher:

Jobb & Rekrytering
Musikartister & Skivbolag
Mäklare & Bostäder
Mässor & Event
Hotell & Restaurang

Vi har sammanlagt över 7000 olika branscher vi kan arbeta mot i Sverige.

Hype Ads är en helt automatiserad digital marknadsföringstjänst där vi erbjuder våra kunder högkvalitativ trafik med smart digital annonseringsteknik tillsammans med följande digitala kanaler:

Facebook Ads
LinkedIn Ads
Microsoft Advertising
Google Ads
LinkedIn - Q4 2019
Youtube - Q4 2019
Native nätverk
Video nätverk

Hype Ads erbjuder följande:

Smarta betalannonser på sök och socialt
Konkurrensanalys