Aggressive Development AB

Digitala tidningsaffären Qiozk finns nu till Android

Pressmeddelande   •   Feb 20, 2013 10:46 CET

Den digitala tidningsaffären Qiozk finns nu även till AndroidKöp och läs tidningar direkt i din läsplatta

Användare av Samsung Galaxy Tab, Google Nexus och alla andra plattor och telefoner med Android kan nu köpa och läsa tidningar lika enkelt som alla andra Qiozk-användare.

I Qiozk är det enkelt att hitta vad du letar efter. Gå igenom hela tidningslistan eller sök efter en speciell artikel. Varenda sida i varenda tidning i Qiozk är sökbar.

Ha alltid dina tidningar med dig vart du än går. På bussen, tåget och flyget. Alla tidningar du laddat ner i Qiozk sparas i ditt bibliotek. Du behöver inte ens ha en internetuppkoppling för att läsa dina nedladdade tidningar. Vill du spara på din mobildata kan du ladda ner tidningarna där det finns ett trådlöst nätverk och läsa senare.

Läs mer på: www.qiozk.com/android
Ladda ner från Google Play: Qiozk i Google Play

Aggressive Development utvecklar mobila applikation på den svenska och internationella marknaden. Vi gör både egna små mästerverk och hjälper andra att förverkliga sina appidéer. Vårt mest sålda program Tagut som hittar närmaste bankomat i hela Sverige har sålts till över 10 000 iPhone-användare. Aggressive Development grundades i februari 2009 av Olof Thorén och Klas Petersson.