360 grader hälsa

Din privata hälsocoach

Pressmeddelande   •   Dec 21, 2009 11:10 CET

Jag skräddarsyr lösningar för dig personligen eller för ert företag. Boka en kostnadsfri presentation med mig för att reda vad du/ni behöver skapa för att nå optimal hälsa. Jag kommer hjälpa dig/er att nå det. Jag jobbar främst med friska människor för att de ska må bättre och få bättre resultat i sina liv. Hälsa är inget statiskt tillstånd. Vi kan alltid må bättre. Jag har jobbat i hälsobranschen sen början av 2000 talet och scannat av marknaden för att hjälpa dig att hitta rätt. Mina föreläsningar inom hälsa är mycket populära och har en härlig mix av teori och konkreta övningar för er att ta med hem.

Exempel på kundnytta:

• Mer ork och energi!
  • Bättre immunförsvar dvs inte sjuk lika ofta
  • Bli av med allergier och eksem
  • Ha kvar energi när jag kommer hem till familjen
  • Viktminskning som håller – Det sista programmet du behöver göra!
  • Bättre resultat för idrottare
  • Mjukare leder, hud och muskler

Föreläsningar till kickoffer eller hälsodagar på jobbet eller privat:

Kost, vila, motion, stresshantering, attityder och att nå sina mål.

Jag Inspirerar och motiverar. Det bli en härlig blandning av skratt och allvar, teori och konkreta övningar att ta med hem.

Produkter:

Helt naturliga kostillskott av främsta kvalité som verkligen gör skillnad.

Ex. Omega-3 plus, Proteindrinkar, Kal-Mag +D, E-vitaminer och mycket mer.

Samarbeten:

Jag samarbetar med flera olika leverantörer inom området hälsa. Jag har under de senaste 5 åren scannat av hälsobranschen och gör det kontinuerligt för att du ska slippa. Jag lotsar dig rätt i hälsodjungeln. Om det är en massör, kiropraktor du söker, en coach eller vilket gym som är bäst. Då kontaktar du mig.

360 grader hälsa – Frisk Helt Enkelt!