Diös Fastigheter

Diös välkomnar Apotek Hjärtat

Pressmeddelande   •   Apr 18, 2013 13:45 CEST

Apotek Hjärtat flyttar in i före detta Elvaruhusets lokal i Diös fastighet, Gästgivaren 3, på Prästgatan i Östersund. Butiken som är cirka 300 kvm genomgår för närvarande en helrenovering. Inflyttning sker efter sommaren.

– Fastigheten har ett av stans bästa lägen och vi är mycket glada över att välkomna Apotek Hjärtat till en nyrenoverad lokal, säger Patrik Jonasson, marknadsområdeschef för Diös i Jämtland.

För ytterligare information:

Patrik Jonasson, marknadsområdeschef för Diös i Jämtland, tel. 010-470 96 00

FAKTA OM DIÖS FASTIGHETER

Diös är norra Sveriges största privata fastighetsbolag med visionen att bli det mest framgångsrika på vår marknad. Vi  förvärvar, förädlar, förvaltar och försäljer fastigheter på en stabil marknad  som sträcker sig från Borlänge till Luleå. Sedan starten 2005 har vi haft en  kontinuerlig tillväxt i fastighetsportföljen som per den 31 december 2012  uppgick till 11,9 miljarder kronor. Genom god lönsamhet ger vi våra aktieägare  en hög utdelning och stabil avkastning på eget kapital. Följ oss på
www.dios.se