DIONIQ

Dioniq bygger ny webbplats åt Rumble of the Kings

Pressmeddelande   •   Sep 24, 2010 09:15 CEST

Byrån Dioniq bygger just nu på den nya webbplatsen rumbleofthekings.com som har release den 15 oktober. Sidan blir stor och ska servera det senaste inom kampsport inte bara i Sverige utan även globalt.

Sidan kommer att innehålla många actionfyllda bilder och även gallerier med film från olika kampsportsevennemang runt om i världen.

Adress: www.rumbleofthekings.com

Dioniq - Digital byrå, specialicerad på webdesign, interaktiva banners, SEO marknadsföring och sociala medier med bas i Stockholm.

Dioniq startade av två konsulter redan 1998. Idag är vi ett team med stor erfarenhet inom webbutveckling, grafisk form, PR, internet marknadsföring och animation.

Vi tar fram kompletta webblösningar till företag som vill använda den digitala arenan på ett så kostnadseffektivt och tidsbesparande sätt som bara är möjligt. En optimal närvaro på webben är idag en självklarhet. Vi fokuserar därför på att skapa webbplatser som är stilrena, dynamiska, interaktiva, funktionella, användarvänliga och gärna integrerade med sociala medier.

Webbplatser, E-handelsplatser, kampanjsidor och intranet är vår vardag. Dessutom tar vi fram grafiska profiler, designar logotyper och animerade reklambanners. Vårt mål är att leverera stark visuell identitet och skräddarsydda webbaserade tjänster åt våra kunder.

Kontakta oss gärna om du vill veta mer.

Med vänliga hälsningar,

Johan Phalen