Universal Music Sweden

Disclosure släpper ny video - "You & Me"

Pressmeddelande   •   Apr 29, 2013 10:52 CEST

“SETTLE” är titeln på Surrey-duon Disclosures första, efterlängtade fullängdsalbum, vars release-datum är 3:e juni. Utan något album på meritlistan har bandet, bestående av bröderna Guy och Howard Lawrence, redan avklarat en slutsåld UK-turné och flertalet utsålda spelningar i USA. Med singlar som ”Latch” (feat. Sam Smith) och ”White Noise” (feat. AlunaGeorge) har de gjort sig ett namn på topplistorna både i hemlandet och internationellt. ”SETTLE” ges ut av PMR Records (Jessie Ware, Julio Bashmore).

Duon släpper nu singeln ”You & Me” - ännu en genuin garagehouse-anthem. På låten hör vi det brittiska popstjärnskottet Eliza Doolittles stämma. Tidigare hitsinglarna har banat väg för ”You & Me” på topplistorna och förhoppningarna är skyhöga, både inför singeln samt det kommande albumet.

Se den splitternya videon till ”You & Me” nu!