Your professional reputation

Ditt Professionella Rykte deltar på “Virtuell Lederkonferanse 2013 - Tør du bli en leder man lytter til?” kostnadsfritt den 25-27 september 2013

Pressmeddelande   •   Aug 19, 2013 13:00 CEST

Ditt Professionella Rykte deltar på den virtuella lederkonferansen som riktas särskilt mot norska marknaden under sista veckan av september. Sessionerna kommer försiggå på svenska, norska och engelska.

Per Frykman kommer medverka för att inspirera fler ledare att ta ägarskap över sitt professionella rykte. Karin Sandin kommer bidra med sina perspektiv när det gäller hur man som ledare kan utstråla energi så att människor vill lyssna och följa genom insikt om hur vi upplevs av andra.

Vår samarbetspartner i Danmark, Peter Vikström, kommer tala om hur det individuella professionella ryktet kan hjälpa ledare att aktivt bidra till företagets eller organisationens vision och mission. Ansvarig arrangör är vår samarbetspartner i Norge, Katy Caroan. Hon kommer belysa vilka möjligheter som finns när det gäller positioneringen av det professionella ryktet med huvudfokus på sociala medier.

Utöver våra bidrag kommer även andra medverkande föreläsare inspirera på teman som nätverksbyggande, storytelling, presentationsteknik, humor, corporate branding, social recruiting och webinarstrategier.

Vi ser fram mot att anmälningar även från hela Norden. Anmälan görs via:

Vi följer också konferensen via Twitter @VLKNOR och återfinns på listan över medverkande inspiratörer:

”There is no way to put a price on your professional reputation, its value to you is priceless”

Läs mer om dett spännande ämne på http://perfrykman.com