TrueSec AB

Djupdykning - cyberattacker och aktuella cyberhot

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2013 17:10 CET

Med flera års erfarenhet av framgångsrika cyberattacker, delar experterna med sig av insikter och samlad kunskap hur man säkrar IT-infrastrukturen med genomarbetade säkerhetsstrategier under ett av årets största event för IT-proffs, TechDays 2013.

TechDays 2013 är konferensen för IT-proffs och utvecklare som vill lära sig om den senaste tekniken. Under de kommande två tillfällena i Belgien och Nederländerna i början av mars är två av TrueSec:s säkerhetsexperter och eftertraktade tekniska talare, Marcus Murray och Hasain Alshakarti, på plats för att demonstrera de verktyg och tekniker som används av dagens cyberbrottslingar.

Live på scen visar talarna upp hur kriminella tar sig in i nätverk, tar sig runt antivirus och undviker IDS-lösningar etc. för att komma åt känslig data. De går igenom de främsta säkerhetsfunktionerna i Windows plattformar och hur dessa bör implementeras bland mycket annat.

För mer information om TechDays se:

TechDays Belgien, 5-7 mars 2013

TechDays Nederländerna, 7-8 mars 2013

TrueSec AB är ett av sveriges främsta konsultbolag inom IT-säkerhet och IT-infrastruktur.

TrueSec har samlat några av Sveriges mest framstående experter med spetskunskaper inom IT-säkerhet, IT-infrastruktur och Utveckling för att kunna erbjuda helhetslösningar, hålla i work-shops och utbildningar för företag och myndigheter med högt säkerhetsfokus.

TrueSec AB är dotterbolag till Wintel Group, där även bolagen TrueSec Inc.,AddLevelUC Aware samt LabCenter Sverige AB ingår.