DOBSOM

Dobsom utsedd till Årets Leverantör Sport av tidningen Sportfack

Pressmeddelande   •   Jan 17, 2017 12:43 CET

I Sportfacks undersökning om hur sportleverantörerna sköter sig kom Dobsom 1:a för året 2016. I undersökningen betygsätter Svenska Sportbutiker sina leverantörer i sju olika katergorier. Dessa är service, leveranser, reklamationer, säljstöd, lönsamhet, kvalitet och efterfrågan. Man sätter betyg 1-5 i alla kategorier och Dobsom fick 29,5 av 35,0 möjliga.

Man blir både stolt och glad över en sådan här utmärkelse, speciellt eftersom det är våra kunder, som vi jobbar med dagligen, som tycker att vi gör ett bra jobb. Det är också en härlig boost för alla som jobbar med Dobsom att få denna bekräftelse.

Vi har höjt våra betyg i samtliga kategorier sedan förra året och vi fick högsta betyg av alla i kategorin lönsamhet. Det är extra kul för det är en den kanske viktigaste kategorin.

Dobsom är en ledande leverantör av lätta, smidiga och funktionell kläder för träning och aktiv fritid.Vår huvudmarknad är Sverige, men vi finns även i Finland, Polen och Tyskland. Huvudkontor och lager finns i Höör, Skåne.