DOMO Power LED Garagebelysning får utmärkelse

Pressmeddelande   •   Apr 17, 2013 13:13 CEST

Publicerat 2013-04-17 av Kristofer Blockhammar

Som en del av ombyggnaden av köpcentrumet, bytte man även belysning på parkeringen, som nu även den är i linje med önskat utseende i hela centrumet. Parkeringsanläggningen är den första och sista upplevelsen som konsumenten möter och den bidrar väsentligt till en positiv eller negativ uppfattningen av hela köpcentrumet.

Under renoveringen av garaget har man valt hållbara och kundvänliga lösningar, varav garaget har målats ljusare och man sparar mer än 60% på belysningsförbrukningen med DOMO Power LED. Dessutom har de valt högkvalitetsbeläggning på parkeringsgolven och även gågatan har fått en ansiktslyftning. Genom detta tillvägagångssätt, fick parkeringen mycket höga poäng i bedömningen av behöriga myndigheten. Detta har lätt till en utmärkelse, ESPA (Europeiska Standard parkering Award), som utges av EPA (European Parking Association). ESPA har skapats av Europeiska parkeringsindustrin, för att förbättra intrycket och kvaliteten på parkeringar. I sin granskning använder de en omfattande checklista, i vilken belysning, användarvänlighet, säkerhet, komfort och betalningssystem bedöms.

Information om hur företag använder våra produkter på: http://www.ledochled.se/foretaget/

ISO

LED & LED

Led & Led är ledande designer, utvecklare, producent och grossist av professionell LED teknologi och vänder sig till arkitekter, inredare, ljusdesigners, butiker och andra professionella aktörer inom belysning. För att kunna tillhandahålla den senaste LED teknologin tillverkar vi många av våra produkter efter inkomna order, därav ska våra tekniska produktspecifikationer ses som ett minimum, då vi ständigt utvecklar och förbättrar våra produkter. Utvecklingen inom LED teknologin sker idag i en rask takt, med en ständig teknikförbättring, som vi applicerar till våra produkter. Vi är idag representerade i flera länder, däribland Sverige, Danmark, Norge, Finland, Holland, Portugal, England, Frankrike, Tyskland, Spanien, Belgien, Schweiz, Monaco, Bulgarien, Australien, Ryssland, Ukraina m.fl.