Dorunner AB

Dorunner.se får ny grafisk profil

Pressmeddelande   •   Aug 08, 2012 09:23 CEST

Idag lanserar Dorunner sin nya hemsida med en uppdaterad och modern grafisk profil. Den nya identiteten återspeglar bolagets etablerade position som en av Sveriges största tjänsteförmedlare.

- Efterfrågan på våra tjänster i Sverige och utomlands ökar markant och vi behöver därför en förbättrad plattform och design som bättre återspeglar bolagets ambitioner – att vara marknadens bästa tjänsteförmedlare. Idag får vi en snabbare, stabilare och dessutom skalbar plattform, därtill är designen mer tilltalande för uppdragsgivare, medlemsföretag och samarbetspartners, säger Thomas Larsson, VD på Comp Media AB.

Den nya hemsidan blir tydligare och tjänstens bredd och fördelar lyfts fram genom uppdragsgivare- och medlemmars omdömen. I samband med den nya designen lyfter Dorunner även fram de medlemsförmåner som erbjuds. Detta inkluderar rabatter från olika leverantörer inom exempelvis avfallshantering, bygg, städ, drivmedel och försäkring.

En stigande trend på marknaden är att förhandla fram bättre priser och erbjudanden genom samköp, även kallat co-buying. Genom kundklubben har vi förhandlat fram diverse unika medlemsförmåner med ett antal företag, och många fler står på tur. Detta har vi gjort i hopp om att kunna skapa ett ökat mervärde samt belöna våra lojala medlemmar. Responsen har varit väldigt positiv, säger Victor Kjellander, projektansvarig på Dorunner.

Dorunner (www.dorunner.se) är en av Sveriges största och snabbast växande förmedlare av hantverkare så som snickare och andra tjänsteföretag exempelvis cateringflyttstädninghemstädning m.m. För uppdragsgivaren är tjänsten gratis och tidsbesparande.

För ytterligare information om Comp Media, Dorunner och Hyrahyra kontakta:

Thomas Larsson, VD, 0704258555, E-post: thomas(a)dorunner.se