RESONANS MANAGEMENT - Friskvård med naturens under!

doTERRA eteriska oljor finns nu hos Resonans

Pressmeddelande   •   Maj 11, 2016 12:56 CEST

Essential Oils / Eteriska oljor från doTERRA - företaget som satsar på kvalitet och funktion!

VAD ÄR ETERISKA OLJOR?

Om du någon gång känt doften av en ros, då har du fått uppleva en del av alla de aromatiska egenskaper, som finns hos eteriska oljor. Dessa naturligt förekommande, flyktiga aromatiska föreningar som finns hos växter och dess olika delar och som vi människor använt oss av under lång tid för skönhets behandlingar, naturlig friskvård och för matlagning!

HUR ANVÄNDER MAN ETERISKA OLJOR?

Eteriska oljor används i ett mycket brett spektrum av känslomässiga och fysiska indikationer för att nå ett större välbefinnande. De kan användas som en olja i taget eller i komplexa blandningar i olika metoder.

1. AROMATISK DOFT: Vissa eteriska oljor, när de sprids, kan vara mycket stimulerande, medan andra kan vara lugnande och rogivande. Spridandet av eteriska oljor kan också rena luften från oönskade lukter och från en del luftburna patogener.

2. UTVÄNDIGT PÅ HUDEN: Eteriska oljor absorberas lätt av huden och kan tryggt appliceras lokalt på kroppen.

3. INTAG ORALT: Eteriska oljor kan också användas som kosttillskott som ger stöd vid en mängd olika besvär med hälsan.

Användandet av eteriska oljor är ett bra och naturligt sätt att ta hand om dig själv och din familj på. De hjälper till att bibehålla en god hälsa samtidigt som vi kan njuta av dess underbara aromatiska effekter.

Välkommen till vår shop av naturliga kvalitets oljor mydoterra.com/resonans

VÄLKOMMEN SOM ÅTERFÖRSÄLJARE OCH KÖP ETERISKA OLJOR OCH PRODUKTER TILL GROSSIST PRISER!

För en låg kostnad om 20 Euro (ca 200 SEK) så får du tillgång till följande:

* Köpa kvalitets produkter till grossist priser för ca 25% under detaljhandelns priser.

* Tjäna poäng som du kan använda för att få gratis produkter under det s.k Loyalty Rewards-programmet.

* Få din personliga hemsida (utan månads avgift) som du kan hänvisa dina personliga kunder till och därmed få provision och bonus på försäljningen.

* Andra speciella produkt erbjudanden och rabatter.

KONTAKTA OSS FÖR MER INFORMATION genom att maila till oss på doterra@resonans.org

Naturliga kosttillskott, vitaminer och mineraler av högsta kvalitet! Homeopatiska naturläkemedel för människa och djur! Böcker och litteratur om hälsa och välmående! E-kurser på distans!

Webshop NATURLIGT - friskvård med naturens under

Webshop NATURDOKTORN - köp direkt och betala säkert online