Add More AB

DOUGHNUT - Nytt väsk- och accessoarvarumärke på den nordiska marknaden!

Pressmeddelande   •   Jan 12, 2018 09:11 CET

DOUGHNUT är hantverk inifrån och ut, som integrerar mode och funktionalitet för den bästa användarupplevelsen. Med visionen ”Pack Your Dream” och ett utbud som tilltalar vardags- såväl som äventyrsresenären görs resan med DOUGHNUT till en drömresa.

Lanseringen innebär att Add More som exklusiv distributör av DOUGHNUT utökar sitt sortiment av accessoarer och förstärker positionen som en av de ledande aktörerna på den nordiska marknaden för attraktiva och lönsamma tilläggsprodukter.

Med DOUGHNUT i portföljen kommer vi bli en än mer attraktiv och komplett partner för våra befintliga och framtida kunder. Vår utgångspunkt är att optimera våra kunders lönsamhet genom helhetslösningar inom lager, logistik, support, exponering och rätt sortiment. Detta i kombination med löpande uppdateringar och påfyllande av varor under säsong vill vi påstå att vårt erbjudande är, om inte unikt så svårslaget säger Robert Högbring Sales Executive och ägare Add More AB. Vi kommer lansera DOUGHNUT i samband med CIFF mässan i Köpenhamn den 31 januari – 2 februari, avslutar Robert.

För mer information och kontakta:

Robert Högbring

robert.hogbring@add-more.se

Telefon: 0707-958522

Add More AB erbjuder attraktiva och lönsamma tilläggsprodukter till butiker, kedjor och e-handlare i Norden. Våra kunder väljer oss för att vi bidrar med bättre lönsamhet genom flexibilitet inom sortiment, lagerhantering, logistik och support.