DQE Designed Quality Entertainment AB (publ)

DQE AB FLYTTAR DELÅRSRAPPORT TILL 7 SEPTEMBER

Pressmeddelande   •   Aug 21, 2007 15:25 CEST

Styrelsen i DQE Designed Quality Entertainment AB har beslutat att flytta delårsrapporten för perioden 2007-04-01 - 2007-06-30. Rapporten kommer att offentliggöras fredagen den 7 september 2007, istället för torsdagen den 23 augusti 2007.

Tidigare skickades ett pressmeddelande ut till marknaden som meddelade om att styrelsen tagit beslut om att ej genomföra en omvänd splitt av aktierna. Eftersom detta beslut måste tas i en bolagsstämma kommer styrelsen i DQE kalla till extra bolagsstämma. För att hinna kalla till stämman, ta fram nödvändiga handlingar, samt för att vara så tydliga som möjligt om vad som sker, så flyttas rapporten till att offentliggöras fredagen den 7 september 2007.

För ytterligare information kontakta;

Mattias Andersson, VD
E-post: mattias.andersson@dqeab.se
Telefon: 011-4424092

Det svenska företaget Designed Quality Entertainment AB, DQE, producerar, utvecklar och underhåller en spelplattform för 3D-spel på Internet. Spelplattformen tillhandahålles på licensbasis för spelaktörer över hela världen. Bland kunderna finns The3Dpoker.com, Vegas007.com, LeePoker.com och World3DPoker.com vars kunder spelar poker och blackjack i virtuella spelrum. DQE är först i världen med avancerad 3D-teknik för ökad upplevelse och underhållningsvärd. DQE AB är listade på Nordic MTF.

Se mer på www.dqeab.se
Dessutom www.world3dpoker.com , www.the3dpoker.com , www.leepoker.com , www.vegas007.com , www.bizipoker3d.com , www.arcticstarpoker.com , www.studentpokerstars.com