Ypsilon AB - Sophia Sundberg

Driftiga Affärskvinnor trotsar Jante - samlas på Facebook

Pressmeddelande   •   Sep 13, 2010 14:23 CEST

"- Det är HELT magiskt, kraftfullt och hur coolt som helst att 1000 Affärskvinnor på bara två månader har hittat till detta forum på Facebook." Det berättar Sophia Sundberg från Ypsilon som startade denna helt ideella sida 12 juli i år.

"Framgången är ju tack vare alla fantastiska Affärskvinnor som hittar dig och som bjuder in sina vänner till sidan och delar den på sin profil, som ett sätt att sprida sidan vidare. Det är tack vare alla medlemmar på sidan som gör att den blivit sådan succé". Fortsätter Sophia.

Sophia Sundberg håller föreläsningar och utbildningar i Affärsnätverkande och har jobbat en hel del just med kvinnliga nätverk och saknade en "plattform" för kvinnor att våga ta plats, marknadsföra sina produkter/tjänster, hjälpa varandra, ställa frågor, be om hjälp, erbjuda hjälp osv. En sida för kvinnor och av kvinnor som en språngbräda i sitt företagande.

Sophia själv uppdaterar sidan ofta, tipsar om utbildningar/mässor/event/hemsidor osv.

"Jag får helt makalösa mail från kvinnor över hela världen faktiskt, som hittar sidan och tar kontakt. Dessutom verkar det som att den energi, entusiasm och gläde som jag själv känner för sidan - når ut och smittar av sig vilket egentligen både förvånar och överraskar mig positivt".

Är du själv Affärskvinna - kika in på sidan http://www.facebook.com/Affarskvinna, kanske väljer även du att "Gilla" sidan.

För mer information kontakta Sophia Sundberg på sophia@ypsilon.nu eller 070-56 55 888

Sophia Sundberg från Ypsilon erbjuder utbildningar och föreläsningar i Affärsnätverkande. Vill du också bli insprierad, entuiasmerad och få handfasta tips om hur du marknadsför ditt företag på ett mycket tidseffektivt sätt till en mycket låg kostnad?

Sophia är också grundaren av http://www.facebook.com/Affarskvinna - ett forum på Facebook "av och för" alla Affärskvinnor.