Drivhuset Sverige

Drivhusetföretagare med i toppen

Pressmeddelande   •   Feb 26, 2013 08:00 CET

Drivhusetföretagaren Thomas Aziz, VD på TS Produktion har blivit utsedd till en av Sveriges unga framgångsrika entreprenörer av Entreprenör 24.

Spotify, Klarna, och Isabella Löwengrip är några av de namn som finns med på listan över Sveriges unga framgångsrika entreprenörer och förstås Drivhusetföretagaren Thomas Aziz. Thomas har tidigare varit på Drivhuset i Södertälje och bollat ideer och fått hjälp med presentationen av sitt företag.

- Det känns hedrande och skönt när man får uppskattning för det jobb man gör. Man blir starkare och orkar lite mer.

Inom tio år vill han vara en filmskapare som väcker känslor och tankeställare och självklart exportera svensk film till utlandet.

TS Produktion har redan hunnit göra musikvideos till Avicii, Adrian Lux och Axwell.

Kontakt:
Thomas Aziz Producer | TS Produktion AB
 +46 (0) 737 26 66 29 | thomas@tsproduktion.se | www.tsproduktion.se

Andrea Furberg VD, Drivhuset i Södertälje andrea.furberg@drivhuset.se 0762 - 12 41 88

Fakta Drivhuset
Drivhuset är en plattform för dig som vill utveckla entreprenöriellt driv. Genom personlig evolution och affärsutveckling vill vi få fler att skapa nytt av sina idéer. Drivhuset arbetar högskolenära över hela landet. Resultatet är livskraftiga företag som är redo för framtiden. Läs mer på drivhuset.se