Jeanette Gardner

Drop In karriärcoaching - lika enkelt som att gå till naprapaten!

Pressmeddelande   •   Nov 09, 2010 20:34 CET

För första gången i Sverige öppnar karriärcoaching drop in!

- Jag öppnar upp Sveriges första drop in karriärcoaching varje torsdag centralt i Stockholm, säger karriärcoachen Jeanette Gardner initiativtagare som lanserar idén denna vecka på Facebook. Om folk tänder på idén kan den utveckas till att omfatta ett helt karriärcenter, dit man kan komma för snabba samtal, CV eller intervjuträningsklinilk m.m.

Privatpersoner får tillfälle att boka ett enstaka coachsamtal utan att behöva binda upp dig för ett längre och dyrare coachprogram och kan under 45 minuter få akut och snabb hjälp och stöd med det de behöver för dagen. Och det ska vara enkelt, som att gå till naprapaten, säger Jeanette.

Vad kan man få hjälp med?

• stöd som ny ledare och chef
• konflikt på jobbet
• trivs inte på mitt jobb, vad ska jag göra?
• Nytt jobb? Hur kan jag synas i mängden sökanden?
• vill starta eget men kommer inte igång
• balans mellan jobb och fritid
• skriva ett säljande CV
• prioritera och delegera
• mod att våga förändra sin situation
• snabb intervjuträning

m.m.

mobil +46 (0)733 781 807
epost  jeanette@jeanettegardner.se
www.jeanettegardner.se

Jeanette Gardner är certifierad karriärcoachoch utbildad inom kommunikation och ledarskap. I 20 år har hon karriärcoachat hundratals klienter. Hon är en ofta anlitad expert i media med frågeställningar inom karriär och personlig utveckling och har en lägre tid varit tidningen Amelias karriärcoach. Hon har coachat tjänstemän, akademiker och kollektivanställda. Jeanette arbetar bland annat med kompetensinventering, motivationsfrågor, karriär- och livscoaching, målfokusering och personlig marknadsföring. Hon har arbetat på ledande befattningar såväl i Sverige som internationellt och är idag en populär föreläsare som rankats som en av de topp 50 intressantaste affärskvinnorna i Sverige.

mobil +46 (0)733 781 807
epost  jeanette@jeanettegardner.se