Cambridge Viktprogram

Drottningen av England ger pris till Cambridge Viktprogram

Pressmeddelande  •  2012-05-04 14:59 CEST

Den mycket uppskattade priset som varje år ges till ett företag som utmärker sig och som ökar i tillväxt har i år gått till det största viktminskningsföretaget Cambridge Weight Plan/Cambridge Manufacturing. Englands drottning delar ut detta prestigefyllda pris varje år. Senare i år kommer hela företagsledningen att bli inbjudna till Buckinghams Palace för att delta i festligheter och hyllningen av företagets tillväxt över åren.

Eileen Skinner, VD för företaget är ärad över priset och känner sig stolt för att tillsammans med hela företaget samt fabriken i Corby  kunna bistå med ett samarbete och tillväxt utöver det vanliga.

För mer information se följande länk:

Cambridge Viktprogram har som mål att hjälpa människor till ett hälsosammare och lättare liv genom trygg viktminskning. Vårt viktprogram är sammansatt så att du snabbt tappar din övervikt men också får hjälp och verktyg att förändra dina dåliga mat- och motionsvanor så att du kan behålla din nya vikt långsiktig.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom