Drytrend.com

Drytrend.com erbjuder Dryson

Pressmeddelande   •   Feb 24, 2010 11:39 CET

- Frågan är egentligen varför man inte vill äga en handdukstork från Dryson? Att alltid ha en lagom varm handduk är underbart, börjar Daniel Stånggren marknadschef på Drytrend.com.

Dryson var fram till April 2008 ett familjeföretag som grundades av familjen Nilsson/Fridh. Tillverkningen av handdukstorkar startades 1998 i Karlskrona där all elektrisk montering sker. Detaljer till produkterna köps in från olika underleverantörer som oftast är belägna i närområdet.

- Självklart kan man köpa en handdukstork i rostfrittstål men varför vill man? Varför vill man inte sätta lite färg i badrummet? Jag är övertygad om att det bara är en tidsfråga innan svensken vågar slå sig loss från det färglösa arvet och sätta lite personlig prägel på badrummet. Där kommer Dryson in, avslutar Daniel Stånggren.

Kontaktinformation Drytrend.com

Daniel Stånggren
Marknadschef
Mob: +46 (0)709 79 11 87
daniel@drytrend.com

Om Drytrend.com

Drytrend.com erbjuder allt för ditt badrum och personliga SPA - på nätet. Drytrend.com arbetar enbart med omsorgsfullt utvalda leverantörer såsom Villeroy & Boch, Vipp, Pellevävare och Sonia Rykiel.