Tedestrand coaching AB

Du kanmå bra, men metoden måste vara rätt, 150 års verksamhet håller inte. VHO varnar 2020 är depressioner jordens största problem. välj att lyssna!

Pressmeddelande   •   Feb 09, 2017 00:35 CET

Det är ingen naturlag att du måste må dåligt,

men det är en naturlag att lösa det på rätt sätt för flertalet, EN FÄRDIG VISUELL ÖVERBLICK KRÄVS eftersom problemen oftast är komplexa. Det följer alla vetenskapliga principer, Vetenskapen har aldrig löst något komplicerat utan att skapa en helhetsöverblick FÖRST! Tänk efter, vad skulle det vara? Vi måste ju ha en ritning för en IKEA-möbel. Någon som tror att det mänskliga psyket är mindre komplicerat är en IKEA-möbel? Förklara gärna i så fall, men du kan inte göra skillnad på verksamheter, universums lagar gäller alltid generellt!

Webbkurs – Tedestrand Metoden®

Du har möjlighet att få hjälp att bryta dina destruktiva mönster och navigera mot bättre tider med hjälp av Tedestrand metoden. Kom till min motagning, Skype, eller telefon, Jag är rikstäckande!

Här kan du boka en utbildningsplats för att ta del av webbkursen som går igenom Tedestrand metoden® med dig.

Kursen innehåller en video, en nedladdningsbar PDF-fil samt en ljudfil som är strukturerad för att vara lätt att förstå.

Fördelen med webbkursen är att du närsomhelst kan gå igenom den och komma tillbaka till den, vilket gör det lättare för dig att påminna dig om metodens principer.

Därtill har du möjlighet att få personliga uppdateringssamtal av mig när du väljer ett av kurspaketen som innehåller detta.

Anders Tedestrand Grundare av Tedestrand Metoden ®

Ex på olika kurspaket:

Självstudiekurs
kr999.00

Självstudiekurs + 1 samtal
kr1,399.00

Självstudiekurs + 2 samtal
kr1,799.00

Självstudiekurs + 3 samtal
kr2,199.00
Så här går det till
Välj kurspaket du vill köpa
Gå till kassan och fyll i dina uppgifter
När betalningen är mottagen får du ett inlogg till kursen (hanteras manuellt och kan ta några timmar)

Vanliga frågor

Är det säkert att betala med kort?
Ja, du betalar via Paypal som hanterar allt som har med transaktionen att göra. Inga uppgifter om ditt betalkort sparas någonstans. Betalning sker via säker SSL-anslutning.

Hur får jag tillgång till webbkursen?
Behöver jag köpa ett paket med samtal?
Ingår moms i priset?

Ring mig! Eller läs svaren på hemsidan!

Tedestrand coaching
Tedestrand Coaching AB
Brunnsgatan 62
611 32 Nyköping

Vad är Tedestrand metoden?
-Metoden som hjälper dig till ett bättre tillstånd.

Är det dags att ta första steget?

Resultaten är redan helt unikt goda!

RING ANDERS: 073-810 82 35

www.psykologiskorientering.se

info@psykologiskorientering.se

mobil: +46738108235

Komplex problemlösning- löser komplexa livsproblem!

NY GRUND - NYTT TÄNK - NYTT LI