Egrannar

”Du som kan det där med datorer, kan inte du ordna en webbsida?”

Pressmeddelande   •   Maj 15, 2014 13:40 CEST

”Du som kan det där med datorer, kan inte du ordna en webbsida?”

Du kanske har fått den frågan. Nu kan du hänvisa bostadsföreningens styrelse till en superenkel gratistjänst, som är speciellt utformad för ideella föreningar: Egrannar.

– Det var så enkelt, jag klarade av det från början, säger Ulla Ingerdal, 83, vice ordförande i bostadsrättsföreningen Asplången 1 i Årsta.

– Så fort det är frågan om teknik, så är jag en idiot, påstår Ulla, som hittade Egrannar genom att ”surfa runt”.

Det dröjde inte länge innan bostadsrättsföreningen Asplången 1 var ute på nätet.

– Det var så enkelt att komma igång. Och nu kan jag sitta vid datorn och lägga ut meddelanden till allihop,  utan några som helst problem, säger Ulla Ingerdal.

LADDA NER HÖGUPPLÖSTA BILDER:

KONTAKT: Lars Wallgren, Egrannar, 0709-15 28 88, lars.wallgren@egrannar.com

Hemsida och smarta tjänster för bostadsrättsföreningar. Egrannar gör det enkelt och roligt att bo i bostadsrätt. Smarta tjänster som bokningsfunktion, anslagstavlor och automatiskt medlemsregister sparar mycket tid och arbete, för både medlemmar och för föreningens styrelse. Egrannar är helt gratis att använda och på 15 minuter är man igång.