Capitol Music Group Sweden

Dynazty spelar på Sunset Strip Music Festival i Los Angeles!

Pressmeddelande   •   Jul 02, 2012 16:20 CEST

Den 18/8 är Dynazty specialinbjudna att uppträda på Sunset Strip Music Festival, platsen för spelningen är den anrika klubben Whisky A Go-Go.
Andra band på festivalen är bland annat Marilyn Manson, The Offspring och Bad Religion.

Dynaztys höst är i stort sett fulltecknad med bl.a. en 12 spelningar lång Kina-turné i september och förbandsturné för Sabaton i Sverige.

Klicka här för att komma till festivalens hemsida

För mer information kontakta Johanna Boström Stone på SoFo Records
Email: johanna@soforecords.com
Tel: 08-714 33 55

Lionheart Music Group etablerades under namnet Lionheart Records 1990 och har sedan dess haft stora framgångar såväl på hemmaplan som internationellt.  Tillsammans med artist- och managementbyrån MLP och förlaget Lionheart Music har vi ända från starten haft en unik ställning i svenskt nöjesliv, då vi alltid har kunnat erbjuda våra artister och låtskrivare – och även våra samarbetspartners – en helhetslösning.  Under 2012 byter också MLP namn till Lionheart Music Group, vilket gör vår arbetsmodell ännu tydligare! Inom musikutgivningen ingår också lablarna SoFo Records och Kavalkad. Sedan augusti 2007 är vi ett fristående bolag inom Universal Music-koncernen, världens största skivbolag.