Kodmyran AB

E-handelspaket - en totallösning som hjälper e-handlare att växa och utvecklas!

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2010 15:10 CET

E-handelspaket - en totallösning som hjälper e-handlare att växa och utvecklas!

En väl fungerande e-handelsbutik, samt goda lager och logistikrutiner, det är grunden för all e-handel. Utan dessa bitar fungerar inte en e-handelsbutik. Men att hitta bra lösningar som fungerar både när man är en lite mindre e-handlare och när man expanderar är inte alltid det lättaste.

Kodmyran AB, som säljer och hyr ut e-handelssystem, och Partnerlogistik AB, experter inom lager och logistikhantering, har tillsammans funderat över detta, och över hur man ska kunna utveckla denna kombination för att förenkla och förbättra för mindre och medelstora e-handlare, och hjälpa dem att växa och utvecklas.

Nu lanserar vi tillsammans tjänsten e-handelspaket, en tjänst som ska hjälpa e-handlare att växa och att kunna fokusera på sin kärnverksamhet. E-handlaren får en modern webbutik, lagerhantering och logistik - allt i samma paket, prissatt transaktionsbaserat utan stora fasta kostnader.

E-handlaren frigör därmed sin tid och sina pengar, eftersom de fasta kostnaderna, såsom lagerhyra mm, man har som e-handlare blir rörliga, och man kan lägga tiden på sin kärnverksamhet i stället för att packa paket. E-handlaren får även möjlighet att expandera eller krympa snabbt, något som behövs vid julhandeln och andra säsongsvariationer, man utnyttjar på så sätt resurserna när de behövs och står aldrig med overhead. Dessutom slipper man personaladministration, något som annars tar en del resurser i ett mindre företag.

I och med att en modern webshop, som utvecklas fortlöpande, ingår i paketet, så kan e-handlaren känna sig trygg över att man har en bra, användarvänlig plattform, och man behöver inte betala något extra för den, utan den ingår i transaktionspriset. Detta är en stor fördel eftersom man då betalar när någon handlar.

Via vår sajt www.e-handelspaket.se hittar intresserade även en gratis lagerkostnadsberäknare som kan visa vad en e-handlares lager kostar att hantera i dag.

Läs mer om tjänsten på www.e-handelspaket.se

Katrin Lundgren Kodmyran AB, tel 060-557676

Billy Lundgren Partnerlogistik AB, tel 073-1818142

Torgny Hedlund Partnerlogistik AB  tel 073-1821516

Partnerlogistik AB finns i Lidköping och arbetar med lager och logistikhantering

Kodmyran AB, hyr ut och säljer butikslösningar för e-handel, samt bedriver konsultverksamhet inom e-handel.