CleverLearning AB

E-learningbyrån CleverLearning rekryterar igen

Pressmeddelande   •   Maj 03, 2012 19:28 CEST

E-learningbyrån CleverLearning producerar webbaserad utbildning på uppdrag av företag, myndigheter och ideella organisationer. Efterfrågan på CleverLearnings tjänster ökar stadigt.

För att möta den ökande efterfrågan har CleverLearning nu rekryterat Suzanne Neuss som manusförfattare och projektledare. Suzanne har ett förflutet som innehållsutvecklare/manusförfattare inom e‑learning från bland annat K World och TicTac Interactive. Hon har dessutom arbetat med manus inom tv, teater och media.

Suzanne kommer senast från IFS, en av de ledande leverantörerna av affärssystem, där hon arbetat som marknadskommunikations- och innehållsansvarig. Hennes röda tråd är innehåll och hon drivs av att finna de bästa vägarna för att förmedla det.

– Med den blandade yrkeserfarenhet jag har skaffat mig känner jag att jag har den gedigna grund som krävs för att kunna ta tillvara enkla såväl som komplexa ämnen och skapa både underhållande, pedagogiska och innehållsrika webbaserade utbildningar för CleverLearnings kunder. Oavsett vilka de är, säger Suzanne.

CleverLearning utvecklar e-learning för alla typer av målgrupper och inom alla typer av ämnesområden. Det är vanligt att använda sig av e-learning när man behöver nå stora målgrupper, och när mottagarna är geografiskt utspridda. Med hjälp av webbaserade utbildningar kan man också försäkra sig om att alla mottagare får tillgång till samma kvalitetssäkrade utbildning.

CleverLearning är en e-learningbyrå. Vi producerar skräddarsydd webbaserad utbildning inom vilka områden som helst på uppdrag av våra kunder, vilka är företag, myndigheter och ideella organisationer. Vi säljer och utvecklar också CleverLMS, som är ett system för distribution och uppföljning av webbaserad utbildning. Läs om några kundfall på www.cleverlearning.se/case_elearning.html