Easyart

Easyart på årets Hem mässa

Pressmeddelande   •   Sep 22, 2010 19:42 CEST

Snart är det dags för årets Hem-mässa i Älvsjö. Kom gärna och hälsa på oss i vår monter där vi kommer att finnas från den 6e oktober. Vi diskuterar gärna kommande konsttrender och kan ställa upp med produktlån under mässan.

Vi har mångårig erfarenhet från konstbranschen och håller oss alltid uppdaterade. Med vårt nätverk av ledande globala leverantörer och samarbetspartners som the British Interior Design Association och National Gallery, ser vi alltid till att ligga på toppen med de senaste trenderna i den ständigt föränderliga konst- och designvärlden.

På vår nya sajt under fliken Trender finner du regelbundet uppdaterade konsttrender som baseras på de senaste konst- och inredningsrapporeterna från hela världen.

Kontakta oss gärna för mer information eller om ni vill ha hjälp med fakta till reportage. Vi kan även ta fram högupplösta produktbilder på kort varsel.

Gå till Easyart

Gå till Hem mässan

______________________

Easyart.se Sveriges ledande konstshop på nätet där du kan välja bland över 100.000 konsttryck, canvastavlor, affischer, fotografier och litografier. Vi erbjuder även inramningar med många alternativa utformningar som du kan skräddarsy för din bild direkt online. Du finner allt från klassiska verk av berömda konstnärer till de senaste trenderna. Företaget grundades 1999 av konstälskare med stor kunskap i historia och samtida konst som en online konst- och ramshop för att göra det enkelt, billigt och inspirerande att köpa konst.