Campadre

Ed Hardy på Campadre - 50% off

Pressmeddelande   •   Okt 26, 2010 16:31 CEST

Just nu hittar du utvalda plagg från Ed Hardy på shoppingklubben Campadre.com. Det är t-shirts och tröjor från det populära märket som under ett par dagar erbjuds till 50 procent under butikspris.

Designern Christian Audigier tog modet i en ny riktning när han satte tatueringsikonen Don Ed Hardys karaktäristiska motiv på sina plagg och skapade märket Ed Hardy.

I kampanjen som just nu pågår på Campadre hittar du plagg med klassiska motiv som ”Love Kills Slowly” och ”77 Tattoo Eagle”. Kampanjerna på shoppingklubben pågår endast i ett par dagar, så det gäller att vara snabb för att få tag i plaggen till halva priset.

Shoppingfenomenet med hemliga kampanjer genom så kallade ”Private Shopping Clubs” har under de senaste åren blivit en succé i Europa och finns nu även i Sverige. Campadre är Nordens första shoppingklubb online med korta kampanjer som bara är öppna för medlemmar. Det kostar inget att vara medlem, men antal medlemskap är begränsat.

Du hittar shoppingklubben på www.campadre.com.

Pressbilder finns i Campadres pressrum på MyNewsdesk.

För mer information och pressinloggning, vänligen kontakta:
Emilie Thorsén, pressansvarig Campadre, tel: 0709-51 57 56, e-mail: emilie@campadre.com

Överallt i Europa har det under de senaste åren spridit sig shoppingklubbar online, med hemliga erbjudanden bara öppna för medlemmar. Campadre är Nordens första ”Private Shopping Club”. Hittills har redan över 400 olika varumärken gått i kampanj på Campadre, med lyxiga och eftertraktade produkter för upp till 70% under butikspris. Varje dag startar nya kampanjer. Det är gratis att vara medlem, men antal medlemskap är begränsat. Namnet Campadre är en sammanslagning av spanskans ”compadre” (vän) och engelskans ”campaign” – vän av kampanjer.