Gran Canaria Experten/JBC Travel Group AB

Efterlängtad Må Bra-resa: LCHF-camp med kostexperten Anna Hallén på Gran Canaria

Pressmeddelande   •   Dec 22, 2011 13:38 CET

Nu kommer resan som många frågat efter: En renodlad Må Bra-resa baserad på LowCarbHigh Fat-metoden tillsammans med välkända Anna Hallén. Sommarens LCHF Camp omfattar fjorton tuffa, men inspirerande dagar under handledning av duktiga experter i en lugn avslappnande miljö.

- Vi vet nog alla hur svårt det kan vara att ge sig på en större förändring i sin egen hemmiljö där allt och alla pockar på uppmärksamhet, säger Lotta Jensen VD på Gran Canaria Experten. Därför beslöt vi oss för att göra en Må Bra-resa inriktad på LCHF tillsammans med fyra otroligt duktiga experter på området.

Förutom Anna Hallén medverkar även kocken och matskribenten Birgitta Höglund, Eva Larsdotter, kostrådgivare med stor erfarenhet av sockerberoende samt Marie Erlandsson Tordsjänta, som vet allt vad det innebär att gå från stor på utsidan till stor på insidan!

Varje dag under vistelsen på bungalow-hotellet Rocas Rojas blir det olika föreläsningar, fyra träningspass på närliggande Svenska Re:s välutrustade rehabiliteringsanläggning och naturligtvis vällagad läcker LCHF-kost. Som en extra belöning blir det även en vandringstur i bergen andra veckan tillsammans bergsguiden Björn Westin, från Rocky Adventure, som visar Gran Canarias otroliga flora och fauna.

Pris: 24 900 SEK
(inkl flyg från Kastrup/Arlanda/Gardemoen, flygskatter, transfers, 14 nätter i eget rum i delad bungalow på Rocas Rojas i San Agustin, helpension, föreläsningar, träningspass samt guidad vandring med den välkända bergsguiden Björn Westin från Rocky Adventure)

Hasta pronto!

Lotta Jensen & Stene Boldt

Lotta Jensen, VD 0721-51 02 50
Stene Boldt, Sales & Marketing Director 0721-51 02 51

www.grancanariaexperten.se

Gran Canaria Experten, part of JBC Travel Group AB, erbjuder upplevelseresor för den aktiva resenären på den Skandinaviska marknaden.