Best of Sri Lanka in Sweden

Efutures besöker Göteborg - boka eget möte

Pressmeddelande   •   Okt 08, 2019 18:12 CEST

Efutures från Colombo, Sri Lanka besöker 9-11 oktober Göteborg. Företaget bildades för 19 år sedan har drygt 150 medarbetare. Efutures arbetar sedan 7 år med många svenska företag. Förutom att deltaga i BreakIT ScaleUp Day på Clarion Post i Göteborg kommer Efutures, Ricardo Perera, vara tillgänglig för möten i Göteborg för företag som vill veta mer om möjligheterna att starta ett extended team.

Med mycket konkurrenskraftiga priser, välutbildad personal och kvalitetssäkrade leveranser är Sri Lanka en dold juvel inom IT.

Sri Lanka välkomnar alla kunder oavsett storlek. Vi kan garantera du blir en betydligt mer prioriterad kund jämfört med grannen Indien.

Det är viktigt att framhålla att även mindre projekt tas emot och små offshoreteam kan byggas upp.

Boka ett möte - maila info@bestofsrilanka.se eller ring Leif I Ohlson 070-517 28 12

Best of Sri Lanka in Sweden samlar in och sprider information om Sri Lanka som destination och handelspartner, En viktig del av arbetet är att introducera lankesiska IT-bolag till den svenska marknaden. Några av Sveriges främsta företag har valt Sri Lanka för att kunna växa och samtidigt spara kostnader.