Svenska Smyckegruppen AB - Sobling

Efva Attling + ABBA = sant!

Pressmeddelande   •   Jun 13, 2013 10:45 CEST

Nu står ABBA museet klart på Djurgården och i samband med öppningen lanserade Efva Attling tre exklusiva silversmycken inspirerade av den stora musikjätten.

I Stockholmsnatten har Efva Attling ofta setts vimla tillsammans med medlemmar från gurppen ABBA och genom åren har en god bekantskap utvecklats med de forna bandmedlemmarna.

Efva tackade jag direkt, när hon fick frågan om att designa smycken till invigningen och i skivsamligen från förr fann hon snabbt favoritlåtar som ligger till grund för designen.

Armbandet "Tribute" har sex berlocker där varje berlock symboliserar en låttitel:

"Super trouper", en vit topas.

"Thank you for the music", en not.

"I have a dream", ett drömmoln.

"The winner takes it all" , en kungakrona.

"Money money", ett dollartecken.

"Gimme gimme", ett hjärta.

Smyckena säljs endast på Abba The Museum.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sobling.se är den nya tidens smyckesbutik som kombinerar den anrika och professionella servicen hos en guldsmed med tillgängligheten och flexibiliteten hos en webbutik.

Sobling erbjuder - som en av få nätbutiker – ett brett sortiment av smycken från välkända leverantörer såsom Georg Jensen, Ole Lyngaard, Thomas Sabo, Efva Attling m.fl blandat med unika produkter från utvalda leverantörer. Sortimentet sträcker sig ifrån enkla förlovningsringar i bästa pris till exklusive märkesprodukter i flera kategorier.

Genom att kontinuerligt arbeta med rabattkoder och olika erbjudanden blir Sobling.se än stark konkurrent till  traditionella smyckesbutiker.