EGBS Consulting AB

EGBS flyttar till nya lokaler i Uppsala

Pressmeddelande   •   Aug 26, 2015 16:23 CEST

Efter en tids letande efter de perfekta lokalerna har vi äntligen hittat rätt! Vi har sökt efter ett kontor som inte minst ska ligga centralt och vara lättillgänglig för våra kunder och som motsvarar både våra praktiska behov samt marknadsmässiga förutsättningar.

Från och med den 14 september kommer vi att finnas på Bredgränd 4, två trappor upp, centralt i Uppsala, med en stor härlig takterrass att umgås på sommartid. Det är bara några minuters promenad till Uppsala Station.

Varmt välkommen till oss och våra nya lokaler!

För mer information, kontakta:
Anna-Karin Steén, marknadsansvarig
072-204 74 18

egbs consulting ab är ett snabbt växande företag, vilket resulterat i Di Gasell 2013.

EGBS levererar lösningar för informationsdelning med moderna samverkansplattformar, från bland andra IBM, lösningar som ger affärsnytta redan från början. När det gäller företagets samlade data hjälper vi också till att ta fram lösningar för beslutsstöd och "business discovery" med hjälp av programvaran QlikView och Qlik Sense. Till detta kommer också lösningar för säljstöd (Sugar CRM).

Med beprövad och lönsam teknik utvecklar vi lösningar som gör ditt arbete enklare. Lösningar som får människor att samarbeta och utvecklas.