Egreement

Egreement och Unit4 ingår samarbete för e-signeringslösningar för fastighetsmarknaden

Pressmeddelande   •   Jan 27, 2017 14:22 CET

Egreement, Sveriges ledande leverantör av e-signeringslösningar till fastighetsmarknaden finns numera i ett av landets mest använda system för fastighetsförvaltning - Unit4 Property Management.

Affärssystemleverantören Unit4 har under hösten 2016 lanserat ny funktionalitet för elektronisk signering i modulen för Property Management. Lösningen innebär att fastighetskunder kan hantera undertecknande av kontrakt och avtalsdokument i ett digitalt flöde, vilket ger fördelar i form av säkrare kontroll över processen, tidsbesparing och minskad pappershantering.

- Behovet av digitala lösningar ökar lavinartat och våra kunder önskar att leverantörerna bidrar till deras digitala transformation. Jag är därför väldigt glad att Unit4 och Egreement nu kan erbjuda fastighetsbolag denna lösning, säger Patrick Wilkinson, VD på Egreement.

- Vi är glada över att vi nu ytterligare stärker vår ställning som leverantör till fastighetsbranschen och ser detta som ännu ett exempel på hur Unit4 utvecklar lösningar för en smart digital transformation, säger Johan Söderberg, Director Local Product Nordic på Unit4.

För mer information kontakta:

Johan Söderberg, Unit4, Director Local Product Nordic, telnr. 070-847 61 17

Patrick Wilkinson, Egreement, VD, telnr. 070-511 44 88

För pressfrågor kontakta Amelie Friedman, Egreement, telnr. 070-993 04 91

Egreement, en av Sveriges ledande företag inom e-signering. Vi erbjuder helhetslösningar för digital signering och identifiering. Egreements kunder återfinns bland annat inom telekom-, finans-, fastighets- och försäkringsbranschen.

Unit4 är en ledande leverantör av affärssystem byggda för serviceinriktade branscher. Med årliga intäkter på 500 miljoner euro och över 4 100 anställda runt om i världen levererar Unit4 ERP-system, branschfokuserade och bäst-i-klassen lösningar till tusentals kunder. Dagligen använder olika tjänsteföretag och organisationer inom utbildningssektorn, public service, ideell verksamhet, fastighet och finans, lösningar från Unit4. Unit4 - Affärssystem byggda för människor.