Eirikuva

Eirikuvan uutiskirje pitää asiakkaan ajan tasalla

Pressmeddelande   •   Jul 21, 2009 12:42 CEST

Tilaamalla nyt Eirikuvan uutiskirjeen saat 30 kuvaa ilmaiseksi ja voit voittaa matkan aurinkoiseen Floridaan.

Eirikuva on erikoistunut kuvamuistojen tallentamiseen. Laadukkaasta kuvapalvelusta voit tilata digikuvista tehdyt valokuvat kätevästi suoraan netistä. Eirikuva tarjoaa myös monenlaisia kuvatuotteita, kuten omilla kuvilla varustettuja canvastauluja, magneetteja, kalentereita ja palapelejä. Innokkaan kuvaajan pitää ajan tasalla Eirikuvan uutiskirje, jonka voi tilata sähköpostiin. Tilaamalla uutiskirjeen nyt saat 30 ilmaista kuvaa ja osallistut samalla myös Floridan matkan arvontaan. Matkan järjestää Aurinkomatkat, ja voittajan nimi julkaistaan Eirikuvan internetsivustolla. Voittajalle ilmoitetaan voitosta puhelimitse tai sähköpostitse.

Eirikuva

Eirikuva on pörssiyhtiö, joka on listautuneena OMX First North Finland -markkinoilla. Yhtiön suurin osakkeenomistaja tällä hetkellä on Rite Ventures AB. Suomessa yhtiön kuvatuotteita myydään ja markkinoidaan Eirikuva-tuotemerkin alla. Eirikuva on tuttu ja tunnettu valokuvien merkkituote.

Valokuvaus ja valokuvien valmistus on digitalisoitunut voimakkaasti ja aitojen valokuvien teettäminen digitaalikameroiden tiedostoista on vahvassa kasvussa. Digitaalisuus tuo mukanaan myös uusia tuotteita ja palvelukonsepteja, jotka tulevat Eirikuva-tuotemerkin kautta näkymään suomalaisessa kuvakaupassa.

Eirikuva Digital Image Oyj Abp

P. (03) 811 811