Ekologiska T-shirts

Ekologiska t-shirt nyheter

Pressmeddelande   •   Dec 16, 2009 10:09 CET

Massor av nytt i butiken

Det är för oss ett stort nöje att presentera vårt senaste tillskott i raden av t-shirt märken. Spunky är ett engelskt streetwear märke som samarbetar med olika designers. Bland annat har Andy Council designat "Chicken", en skön herr t-shirt med ett blaffigt tryck på framsidan. Vidare står graffiti-konstnären Sickboy för "Jazz Trumpet", en riktigt snygg dam t-shirt  som bör ses.
»Välkommen att kolla in vår nya vän Spunky

Hundräven kommer med nya sköna tryck

Vi har även fyllt på i butiken med nya t-shirts från allas vår favorit Hundräven. Den här gången handlar det om ett samarbete med designern David Möllersten. Det finns många snygga t-shirts t.ex. "Mik Ezdanitoff", med ett riktigt vältecknat tryck. Väl värd att nämna är också "Trassliga Stubben" numera i kolgrå tappning. Men som sagt det finns fler nyheter så surfa gärna in i butiken.
»Se alla t-shirts från Hundräven

Erbjudandet "Handla för minst 800:- och få ett presentkort värt 150:-" gäller fortfarande.

Välkommen!
/ONE TOO MANY T-SHIRTS

ONE TOO MANY T-SHIRTS är en ekologisk t-shirt butik på nätet. Här hittar du ekologiska kläder som representerar olika stilar som skate, surf, fashion och streetwear. Snygg design och hållbarhet i skön kombination. Vi vågar nog påstå att vi har det bästa utbudet av ekologiska t-shirts på nätet, ta en titt och bedöm själv!

Vi gillar miljövänliga och snygga t-shirts
Vi är noga när vi väljer ut vilka t-shirts vi ska sälja. Alla våra märken använder sig av ekologisk bomull och textilier som är certifierade av antingen SKAL, Oeko-Tex®, Control Union eller ECOCERT som garanterar giftfri produktion utan bekämpningsmedel.

Eftersom vi strävar mot att hålla en miljövänlig linje så långt det går skickas våra t-shirts i 100 % biologiskt nedbrytbara påsar.

Bra service och alltid fraktfritt
Vi svarar alltid på våra kunders frågor och hjälper till så gott vi kan. Undrar du något så är du självklart välkommen att kontakta oss. Det ska vara enkelt och roligt att handla t-shirts hos oss, därför har vi snabba leveranser och alltid fri frakt oavsett hur mycket eller lite du beställer!