Ladbrokes

El Classico - Prestige, ära, hat och extremt bra fotboll

Pressmeddelande   •   Nov 26, 2010 11:10 CET

En stekhet Cristiano Ronaldo packar resväskan och åker till Barcelona tillsammans med sina lagkamrater i Real Madrid och tränaren Jose Mourinho. På plats värmer Messi, Xavi, Iniesta och grabbarna upp medan Pep, eller filosofen som Zlatan kallar honom, står på sidlinjen. En av årets hetaste matcher är här. El Classico.

Matchen i matchen kommer ju definitivt vara mellan de två lagens stora fixstjärnor, Messi mot Ronaldo. Ronaldo har börjat säsongen på ett otroligt sätt och leder den spanska skytteligan med  14 mål på bara 12 matcher. Messi har också haft en bra start och ligger på 13 mål efter lika många matcher.

LadbrokesTV sänder matchen för de som inte ser den på Canal+ och vi erbjuder över 100 spel på denna glödheta match.

”Som jag ser det är Barcelona oförklarligt stora favoriter här. Real Madrid står i 3,50 gånger pengarna och den form laget i allmänhet och Cristiano Ronaldo  i synnerhet har är svårtoppad. Med världens bästa coach Mourinho vid sidlinjen så minskar inte chanserna för en Real vinst direkt. Man ska dock inte glömma att Barcelona vunnit de 4 senaste mötena lagen emellan” Säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef.

Aktuella odds:

Zaragoza vs Villarreal  3,00  3,20  2,10

Sevilla vs Getafe  1,57  3,50  5,00

Atlético Madrid vs Espanyol  1,66  3,30  4,50

Sporting Gijón vs Real Sociedad  2,10  3,20  3,00

Hércules vs Levante  1,90  3,25  3,40

Santander vs Deportivo  2,25  3,20  2,75

Mallorca vs Málaga  1,66  3,40  4,33

Athletic Bilbao vs Osasuna  1,61  3,50  4,50

Valencia vs Almería  1,36  4,00  7,00

Barcelona vs Real Madrid  2,00  3,60  3,50

För mer information:

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com