Capo

El-installatörerna har fått eget fikarum på Garo´s nya produktwebb - Capo

Pressmeddelande   •   Maj 12, 2014 17:23 CEST

www.capo.se - Nylanserat

Garo är ett traditionellt B2B-företag som har satsat på ny produktwebb med hög användarupplevelse i fokus. Förutom fullt responsivt gränssnitt, innehållsrik produktinformation och smidiga kontaktvägar finner man även tips, nyheter och intressanta aktiviteter i "Fikarummet".

Capo har utvecklat lösningen på Litium Studio.

Garo - produktwebb

Capo fick uppdraget att ta fram koncept, design och funktionalitet för presentation av sortimentet, kontaktpersoner och företaget på ett tilltalande och användarvänligt sätt. Sajten är också utrustad med kraftfulla möjligheter att söka och filtera i det breda sortimentet. Alltsammans paketerades i ett responsivt gränssnitt som anpassar sig väl ner till mobilt skärmformat.

Med en full integration emot Garo´s affärssystem synkroniseras stora mängder produktdata. Sortimentet hanteras nu smidigt genom en bra kombination av verktyg i affärssystemet och webbplattformen Litium Studio.

Garo hade behov av en plats där el-installatörerna kunde ta del av nyheter, tips och andra intressanta aktiviteter. Lösningen blev "Fikarummet" för ett lättsamt sätt att ta del av bra information.

Kolla in Garo´s nya produktwebb här:
www.garo.se

Läs mer om den nya lösningen:
Produktwebb för El-installatörer

Capo är en digital konsultbyrå med ett speciellt fokus på kundanpassade multikanal/multisajt lösningar och e-handelslösningar.
För att kunna erbjuda den lösning som passar ert behov bäst arbetar vi med flera marknadsledande webbplattformar som EPiServerLitiumDynamicweb och PIM-system som Perfion.

Vi är 15 medarbetare med kontor i Jönköping och Göteborg samt kunder över hela landet.
Hos oss finns experter inom allt från strategisk rådgivning till användarvänlig design och teknisk utveckling.

Några av våra uppdragsgivare är bl.a. Laga-gruppen, EM Home Interior, Holmgrens Bil, Byggbeslag, Hälsokraft, Habo-gruppen, Garo, Lundbergs produkter, Nevotex mfl.