Nordiska Listan AB

ElektrikerListan.se hjälper dig hitta rätt elektriker för dig

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2011 12:53 CET

ElektrikerListan.se är en av Sveriges ledande sajter inom tjänsteförmedling av elektriska installationer av olika slag. I princip vilket elprojekt du än behöver hjälp med kan du hitta ivriga elektriker villiga att hjälpa dig via sajten. Detta genom att du på sajten går in och skapar en offertförfrågan där du specificierar vad just du önskar att få utfört - förfrågan analyseras sedan och skickas ut till just de elektriker vilka erbjuder tjänsten. Du kan sedan luta dig tillbaka och invänta offerter från flera olika elektriker. Med underlaget du får genom att göra en offertförfrågan kommer det bli lätt för dig att veta att du valt rätt man för jobbet, både kostnadsmässigt och genom att du får inblick och lära känna företaget genom första kontakten.

Sajten har funnits sedan våren 2010 då Nordiska Listan AB bestämde sig för att utöka sitt redan lyckade koncept med fler branschspecifika företagsregister med tjänsteförmedling. Sedan 2007 har StädListan.se, FlyttListan.se och MäklarListan.se funnits och då konceptet visat sig lyckad valde Nordiska Listan AB att expandera in i fler branscher. På samlingssajten Listan.se hittar du rätt leverantör för tjänsten du söker hjälp med, varesig det rör sig om arkitektur, redovisning, städhjälp eller att du behöver en massage.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över tre miljoner besök och förmedlade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.