Ladbrokes

Elin eller Rabih lämnar Let´s Dance

Pressmeddelande   •   Jan 21, 2010 11:57 CET

Då var det återigen dags för en utröstning i Let´s Dance. Favoriterna Agneta Sjödin och Claudia Galli håller hårt vid favoritplatsen till 4 gånger pengarna och sitter säkert för en utröstning till 51 gånger pengarna. En som hänger löst är Elin Kling, som inte riktigt fått ordning på fötterna, och är favorit till att bli utröstad till odds 2,75. Även inhopparen Rabih hänger löst och ger 3,25 gånger pengarna om han får lämna imorgon (fredag).

”Elin Kling har haft en del problem med ömmande fötter och vare sig det är det eller något annat som har påverkat så har hon hur som helst inte visat upp några supertakter och vi tror därför inte att hon kommer att få nog med röster för att stanna kvar en till vecka. Även Rabih har varit lite stel och ligger inte långt efter att bli utröstad men vi tror ändock att risken för Elin är lite mer överhängande denna vecka”, säger Andreas Gillberg, Sverigechef Ladbrokes Norden.

Aktuella odds Let´s Dance:

Näste att bli utröstad ur Let´s Dance 2010

Rabih Jaber 21,00

Willy Björkman 34,00

För mer information:

www.ladbrokes.com. Direkt till oddsen: http://sports.ladbrokes.com/sv-se/TV%2C-Film-och-Radio/Lets-DanceTV%2C-Film-och-Radio/Lets-Dance-t210004038

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Sverigechef, +46-8-4076445, +46-707608715.

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16,394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.