MPC AB

ELITE HOTELS FORTSÄTTER MED MPC STJÄRNGOLF

Pressmeddelande   •   Feb 23, 2011 19:19 CET

ELITE HOTELS FORTSÄTTER MED MPC STJÄRNGOLF

Företags och kändisgolfen MPC Stjärngolf har förlängt med högklassiga hotellkedjan Elite Hotels som fortsätter och utökar sitt samarbete i form av officiell hotelleverantör.

Företags- och kändisgolfen MPC Stjärngolf arrangeras för åttonde året i rad och 2011 blir satsningen större än någonsin. Evenemanget arrangeras i Stockholm på Bro Hof Slott och Göteborg på Hills GC.

Elite hotels klev in som hotellpartner förra året och var mycket nöjda med evenemanget och samarbete vilket gjort att de nu utökar sin satsning med MPC Stjärngolf.

-       Känns mycket roligt att Elite Hotels fortsätter sin satsning och att de dessutom utökar är ett bra bevis på att de varit nöjda och fått ut vad de önskat av samarbetet, säger Marcus Palmqvist, CEO Partner MPC AB.

Evenemanget har åtta år i sin historia där det förra året utökades med att arrangeras även i Göteborg. Satsningen med ytterligare en ort föll mycket väl ut och i dagsläget är det endast fåtal platser kvar till Göteborgs tävling. Stockholm har nyligen lanseras med att man flyttar till Bro Hof Slott golfklubb och detta har tagits väl emot och intresset är större än någonsin.

-       Vi har fått ett mycket bra gensvar inför årets evenemang och det gäller såväl deltagarteam som partners. Vi gör också största satsningen någonsin vilket känns rätt i tiden då vi nu har byggt upp en stark grund och kan ge det lilla extra för att alla ska få ut max av deltagandet., säger Marcus Palmqvist

Förutom MPC Stjärngolf arbetar MPC AB även med evenemangstjänster åt företag där man arrangeras deras kick-off:s, konferenser och kundmöten. MPC:s insatser kännetecknas av hög klass och utförs med ett stort personligt engagemang samt hög servicenivå.

För vidare information om MPC Stjärngolf, kontakta Marcus Palmqvist via mail marcus.palmqvist@mpcab.se eller telefon 08 – 452 22 30 eller besök: www.stjarngolf .se