MPC AB

Elite Hotels fortsätter som Tourpartner till MPC Stjärngolf

Pressmeddelande   •   Jan 30, 2014 03:47 CET

Elite Hotels fortsätter som Tourpartner till MPC Stjärngolf

Det är nu klart att högklassiga hotellkedjan Elite Hotels fortsätter som Tourpartner till Företags- och kändisgolfen MPC Stjärngolf.

2010 gjorde Elite Hotels premiär som partner till MPC Stjärngolf och det var ett samarbete som föll mycket väl ut. Elite har därefter följt med i den utveckling MPC Stjärngolf haft genom att vara med som partner på spelorterna inklusive de nya orterna som öppnas upp. De är nu Tourpartner gällande hotellbranschen vilket innebär att de är med på samtliga fyra orter gällande Sverigetouren.

Vi är mycket glad att Elite Hotels fortsätter sin satsning med MPC Stjärngolf eftersom de stämmer väl in i evenemangets och dess deltagares profil. Elite har också sedan tidigare golf som en naturlig satsning i sin verksamhet vilket visar sig vid deras agerande som partner på golfbanan., säger Marcus Palmqvist, CEO Partner MPC AB.

Bra kombination
Elite Hotels kommer att delta såväl i tävlingen som en av de partners som finns ute på golfbanan och marknadsföra sig samt stötta deltagarna. Samtliga deltagare vid MPC Stjärngolf blir också medlemmar vilket gör att samarbetet med partners inte bara blir själva evenemangsdagen utan sträcker sig över hela året.

-       Vi startade MPC Stjärngolf medlemsklubb förra året vilket bara gäller för deltagare och partners till evenemanget. Genom denna klubb kan vi ge en unik målgrupp som får ta del av partners erbjudanden och partners får en betydligt längre period att marknadsföra sig., säger Marcus Palmqvist