MPC AB

Elite Hotels utökar samarbetet med MPC Stjärngolf

Pressmeddelande   •   Mar 14, 2012 21:01 CET

Företags- och kändisgolfen MPC Stjärngolf har förlängt med högklassiga hotellkedjan Elite Hotels som fortsätter och utökar sitt samarbete i form av officiell hotelleverantör.

Företags- och kändisgolfen MPC Stjärngolf arrangeras för nionde året i rad och 2012 blir satsningen större än någonsin. Evenemanget arrangeras i Stockholm på Bro Hof Slott, Göteborg på Hills GC och Örnsköldsvik på Veckefjärdens GC samt premiär för Malmö på Barsebäck GCC.

Elite Hotels klev in som hotellpartner 2010 och var mycket nöjda med evenemanget och samarbete vilket gjort att de nu utökar sin satsning med MPC Stjärngolf.

-       Känns mycket roligt att Elite Hotels fortsätter sin satsning och att de återigen valt att öka satsningen vilket stämmer väl in med evenemangets helhetsutveckling, säger Marcus Palmqvist, CEO Partner MPC AB.

Evenemanget har nio år i sin historia där det förra året utökades med att arrangeras även i Örnsköldsvik. Satsningen med föll mycket väl ut och gör nu att touren utökas med ytterligare en ort genom Malmö och spel på klassiska Barsebäck GCC. 2012 blir största satsningen någonsin i MPC Stjärngolfs historia där det blir fler team, starkare inramning.

-       Vi ser med glädje på 2012 års MPC Stjärngolf Tour där intresset är större än någonsin och partners utökat sin satsning. Tidigare partners har fortsatt sin satsning och vi har fått in ett flertal nya partners vilket ger oss den grund som krävs för utökade satsningen. En satsning som innebär ytterligare en spelort, starkare inramning av evenemanget i sin helhet, en inomhusserie, utökning av team platser med mera, säger Marcus Palmqvist

Förutom MPC Stjärngolf arbetar MPC AB även med evenemangstjänster åt företag där man arrangeras deras kick-off:s, konferenser och kundmöten. MPC:s insatser kännetecknas av hög klass och utförs med ett stort personligt engagemang samt hög servicenivå.

För vidare information om MPC Stjärngolf, kontakta Marcus Palmqvist via mail marcus.palmqvist@mpcab.se eller telefon 08 – 452 22 30 eller besök: www.stjarngolf.se